torsdag den 3. januar 2013

HÅRPLEJE

Vil lige dele min erfaring omkring disse to produkter, eftersom mit hår er vokset ekstremt hurtigt, siden jeg i midten af november startede på både pillerne og hårkuren. 

Jeg ved ikke præcist hvilket af produkterne, der er skyld i at det er groet så hurtigt (tror det er pillerne). Uanset hvad vil jeg i hvert fald fortsætte med dem indtil de er spist, da jeg har fået at vide at man skal holde en pause med dem efter tre måneder.
Silica-pillerne kan købes her // Hårkuren kan købes her




4 kommentarer:

  1. Har altid gerne ville have haft længere hår, men synes bare aldrig at der er noget der virker. Overvejer at prøve de der produkter, nu hvor du siger, at det virker. Så tak for tippet! :-)

    Håber du vil tage et kig forbi min blog, og evt. blive læser eller smide en kommentar. Det vil betyde meget :-)
    www.frederikkekvist.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak! Jeg synes i hvert fald, er der er sket en væsentlig forskel efter jeg begyndte på de piller! Har tilgengæld også sørget for ikke at glatte/krølle hår alt for meget de sidste par måneder, så det har måske også været med til at få det til at gro. :-)

      Jeg tager et kig forbi din blog om lidt!

      Slet
  2. Mange tak for rådet! Det vil jeg helt klart begynde med. Er der nogle bivirkninger? :)

    http://infronth.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak! Der går nogle rygter om, at ens hår på resten af kroppen skulle vokse hurtigere - men det har jeg ikke oplevet. :-)

      Slet